San Francisco

30 juli 2017 - San Jose, California, Verenigde Staten

Na heerlijk te hebben geslapen, ontbijten we in het hotel en gaan daarna op weg naar San Francisco. We besluiten om met het openbaar vervoer te gaan. Via Bart kan je heel makkelijk en snel in down town SF komen.  San Francisco doet ons in eerste instantie een beetje aan New Orleans denken. Er hangt een relaxte sfeer, overal zijn er kraampjes met kunstenaars die hun waren proberen te verkopen.Muzikanten spelen  langs de weg. Ook is er een hele grote groente en fruit markt heel erg leuk!  Na alles te hebben bekeken gaan we de stad in. Alcatraz en de golden Gate bewaren we voor maandag. We bekijken de oude gebouwen, de mooie hoge gebouwen, we shoppen verjaardagscadeautjes voor de meisjes en eten kipnuggets bij MC Donalds. De zwervers in de stad vallen op. In Las Vegas en ook in New Orleans worden ze uit de binnenstad gehouden hier niet. Dus de een na de ander passeren we. Na uren te hebben rond gewandeld gaan we terug naar ons hotel, we duiken nog ff het zwembad in en gaan dan eten in een blues restaurant met live blues muziek. Tenminste dat stond op de website, Helaas geen muziek gehoord maar het eten was wel erg lekker!  Na het eten houden de heren mannenavond met boksen op tv en kan ik in mn uppie vrouwenavond houden haha

1. Ooooooooooooooopa:
    31 juli 2017
    Dat lijkt er weer op. Mooie foto's ook.
    Zo te zien en te lezen een tocht om nooit te vergeten.