santa cruz/ san jose

28 juli 2017 - San Jose, California, Verenigde Staten

Na een doorwaakte nacht door de vreselijke bedden zitten we sochtends elkaar ietwat moedeloos aan te staren. De bedden sliepen waardeloos en door gebrek aan ruimte binnen moeten we buiten in de kou ontbijten. Niet echt prettig.De temperatuur in Santa Cruz is ietwat typisch vanaf 11 tot 1600 uur is het lekker, daarvoor en daarna is het koud. We overleggen en besluiten om te vertrekken naar San Jose, waar we nog een hotel op de punten kunnen boeken. San Jose is een voorstad van San Francisco.  We laden onze spullen weer in , melden de eigenaresse dat we door reizen (she was not amused) en gaan de zon achterna. Na ruim een uur komen we in het hotel. De temperatuur buiten is aangenaam de kamers mooi en ruim met zelfs een keuken en de bedden zien er heerlijk uit. We gaan eerst ff zwemmen en kletsen wat met andere reizigers. Daarna ff chillen. We kijken waar we willen eten en ontdekken een Marokkaans restaurant met buikdanseressen. De jongens zijn eerst sceptisch maar het eten is heerlijk en we genieten van de sfeer, van de mooie danseressen en wanen ons even niet in Amerika.  Super leuke avond gehad! Goede keus geweest om Santa Cruz achter ons te laten