Dag 1&2

13 juli 2017 - Buena Park, California, Verenigde Staten

Dag 1 liep iets anders als gepland. Na een goede vlucht kwamen we toch met vertraging aan in Boston. Vervolgens duurde de security ook nog erg lang. Een geluk hadden we wel bij de security. Het bleek dat Tim met een verkeerd visum aan het reizen was. Oeps... gelukkig liet hij ons er door heen toen Tim vertelde dat hij veel voor de Us Navy had gewerkt.

Maar wel vlucht gemist.. de eerst volgende vlucht was de volgende dag. Dus air france regelde een taxi, een hotel en voedselbonnen voor ons. En zo kwam het dat we plots Savonds heerlijk in een bed lagen in Boston!

De volgende dag om 4 uur uit bed voor de vroege vlucht. De taxichauffeur was er ondanks het vroege tijdstip ook en we kwamen mooi op tijd aan op de luchthaven. Tijd voor ontbijt ! Ruim 60 dollar hadden we daar voor gekregen en we besloten om dan maar meteen een american dream van de jongens te vervullen. Ontbijten met donuts. Heel veel zoete donuts. Ze zijn meteen genezen voor de rest van de vakantie.

Na weer een vlucht van 6 uur eindelijk dan LA!!!  Koffers opgehaald en op naar onze huurauto. Maar wat een drukte zeg! Over een ritje van 5 min deed je wel eennhalf uur. Pff

Met de auto naar het hotel, ook een uitdaging. Zoveel drukte alle kanten. Alles duurde langer als verwacht en we besloten onze trip naar Hollywood te verzetten naar de avond. Eerst ff relaxen en zwemmen   En een dikke hamburger eten!

Toen op naar Hollywood. We zaten in een kleine open bus met een leuke Dame als gids. Wat was het leuk om alles zo in het echt te zien, de letters Hollywood, de huizen van oa Johnny Depp, de film locaties welke wij herkende van bv pulp fiction.  Daarna naar Beverly hills. Waar het leek of we zelf in 90210 zaten. De brede straten de grote bomen en snelle auto's!!

Na Beverly Hills weer de gekte van Hollywood in. We vergaapten ons aan de bijzondere mensen, de sterren op de vloer en de handafdrukken. Toch leuk om even te kijken hoe groot de handen van Marilyn Monroe waren.

Vol van alle indrukken weer terug naar huis. Het was een geslaagde dag in LA!

M

Verstuurd vanaf mijn iPhone