Dag 12. 13 Mammoth Lakes

23 juli 2017 - Midpines, Verenigde Staten

Vandaag op tijd vertrokken vanaf Death Valley naar Mammoth Lakes. We hebben een beroerde nacht achter de rug. Met zn vieren op een kamer slapen waar steeds een airco stond te loeien die je niet uit kan zetten. Dat werkt niet slaapbevorderend. We ontbijten weer in het hotel van de jaren 70 en gaan dan op pad. Eerst een lange weg door de woestijn maar langzamerhand wordt het steeds groener en groener, de wegen kronkeliger vol haarspeldbochten en we blijven maar klimmen. We passeren een echte Nederlandse bakker met jawel echt Nederlands brood. Heerlijk!! Dat vinden wij niet alleen, de zaak zit werkelijk stamp en stampvol. Na ruim 4 uur komen we aan in Mammoth Lakes.We zijn erg benieuwd naar ons onderkomen /Maar dat wordt een teleurstelling. Hoewel het vrij ruim is met twee slaapkamers en twee badkamers is het erg oud, het stinkt en het is vies. Bah! we besluiten maar snel het appartement te verlaten en het dorpje te gaan bekijken . De omgeving is schitterend, het lijkt op Noorwegen maar dan veel groter. We eten wat bij een leuke amerikaanse tent en gaan dan terug naar ons appartement, De wifi werkt das een voordeel. Meer kunnen we niet ontdekken, zelfs het zwembad is leeg.

Sochtends gaan Tim Tristan en Jesper op elektrische mountainbikes de bergen in. Met 18 mile per uur vliegen ze de berg op. Een schitterende tocht waar ze herten zien, in de sneeuw staan en genieten van de uitzichten

Smiddags gaan we touren door de bergen en langs de meren, schitterend!!! De jongens zwemmen als ware bikkels in het ijskoude water. We eten weer in ons favo restaurant en daarna gaan we nogmaals de bergen in naar de hoogste top zo'n 3000 meter. Een super uitzicht!!

Morgen gaan we naar Yosemite. Het kan zijn dat we daar weer een paar dagen geen wifi hebben dus als jullie niks horen..dan weten jullie waarom.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Ooooooooooooooopa:
    25 juli 2017
    De omgeving mooi maar het onderkomen niet. Dat is jammer. Mooi dat Tim weer de bergen in kon fietsen. Al was het dan elektrisch. Veel plezier verder met of zonder WiFi